sobota, 4 lutego 2012

CZY ZNAM S I E B I E?

Znam marzenia, o które się modliłem,
Znam wspomnienia, na które się żaliłem.
Znam swe myśli, te dobre - "uczesane",
Ale również? - te gołe - "rozebrane"".


Znam swe Serce w dobroci - "wykąpane",
Ale również? - te brudne - "poszarpane".
Znam swe "chcenie", że dobre jak? - "Anioły",
Ale również  uparte niczym - woły.


Znam swa miłość - otwartą i bez granic,
Ale również mającą  kogoś? - za nic.
Me pragnienie, że w dobro go zamienię,
A także, że mam po nich? - złe wspomnienie.


W złotej klatce, zamknąłem? - to co dobre,
Ale dla zła? - równałem czasem groble.
Z uśmiechem? - dawałem radość Duszy,
Ale czułem? - że inny mnie nie skruszy.


Moją wolę" - "ubrałem" w białe szaty,
Ale czasem? - przychodził? -ten "Rogaty".
Rozkładając Świat piękny i wspaniały
I  Boginie  - co ze mną być - zechciały.


Czy znam siebie??. Jest trudno mi powiedzieć,
Gdyżbym musiał znać wszystkich - wszystko wiedzieć.
A tak?, wciąż będę miał jakieś pytania,
Aż do tej chwili? - ziemskiego rozstania.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz